https://www.indiga.lt/content/6-taisykles-ir-salygos
1) Nuostatos
Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Pirkėjas”) ir Pardavėjo (Brigita Skrodenienė, administruojanti parduotuvę www.indiga.lt , toliau – “Pardavėjas”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “indiga”).
Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes už kurias apmokama pristatymo momentu, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.

Pirkėjas užsakęs prekes - (Apmokėjimo būdas: - Grynais kurjeriui - Pristatymo būdas: - Pristatymas kurjeriu į namus) nesumokėdamas už užsakytą prekę į Pardavėjo banko sąskaitą nebegali atsisakyti užsakymo, atšaukti užsakymą, anuliuoti užsakymą ar surasti kokią priežastį, dėl kurios patvirtinta sutartis "indiga" parduotuvėje nutraukiama. Tokia patvirtinta Sutartis "indiga" parduotuvėje gali būti nutraukta tik informavus pardavėją elektroniniu paštu ar paskambinus telefono numeriu nurodytuose kontaktuose prieš arba iki to, kai Pardavėjas patvirtino pateiktą Pirkėjo užsakymą. Nesilaikant šios sutarties dalies, t.y. atsisakant Pirkėjui užsakytos prekės, Pirkėjas Pardavėjui sumoka prekės pristatymo išlaidas.
Pardavėjui nuostoliui padengti susidariusias išlaidas Pirkėjas privalo per 4-ias darbo dienas po sąskaitos faktūros pateikimo Pirkėjui registruotu laišku jo registracijos el. parduotuvėje „indiga“ adresu.

Sutarties atsisakymo teisė
Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu  sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Apie tai, kad norite grąžinti prekę prašome informuoti  el. paštu manopreke@gmail.com, atsiųsime prekės grąžinimo dokumentą, kurį turėsite užpildyti. Gavęs patvirtinimą, kad grąžinimo dokumentas gautas, pirkėjas turi nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 d. išsiųsti prekę pardavėjui. Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas,  pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
- Prekės nebuvo naudojamos.
- Prekės nebuvo sugadintos.
- Kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.
- Nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės ir kt.).
- Grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.
- Jūsų gražinamos prekės yra pristatomos į sandėlį, kur įvertinama, ar prekės buvo grąžintos laikantis aukščiau nurodytų sąlygų.

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas ar Pardavėjo atstovas nepriima daikto grąžinimui.
Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas.
Prekės Pardavėjui grąžinamos Pirkėjo sąskaita, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai Pardavėjas neturi analogiškos prekės, Pardavėjas Pirkėjui grąžins už prekę sumokėtus pinigus.
Pirkėjas norėdamas grąžinti, keisti prekę, užpildo Prekių grąžinimo- keitimo dokumentą. Dėl šio dokumento kreipkitės į Pardavėją ir jį pateiksime el. paštu.
Kada prekės nekeičiamos ir negrąžinamos?
Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

https://www.indiga.lt/content/12-prekiu-grazinimas

https://www.indiga.lt/content/6-taisykles-ir-salygos

Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes už kurias apmokama pristatymo momentu, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.

Pirkėjas užsakęs prekes - (Apmokėjimo būdas: - Grynais kurjeriui - Pristatymo būdas: - Pristatymas kurjeriu į namus) nesumokėdamas už užsakytą prekę į Pardavėjo banko sąskaitą nebegali atsisakyti užsakymo, atšaukti užsakymą, anuliuoti užsakymą ar surasti kokią priežastį, dėl kurios patvirtinta sutartis "indiga" parduotuvėje nutraukiama. Tokia patvirtinta Sutartis "indiga" parduotuvėje gali būti nutraukta tik informavus pardavėją elektroniniu paštu ar paskambinus telefono numeriu nurodytuose kontaktuose prieš arba iki to, kai Pardavėjas patvirtino pateiktą Pirkėjo užsakymą. Nesilaikant šios sutarties dalies, t.y. atsisakant Pirkėjui užsakytos prekės, Pirkėjas turi padengti pristatymo išlaidas.

Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu garantiniu laikotarpiu, apmoka Pardavėjas.

9) Daiktų grąžinimas

Jei Pirkėjas (fizinis asmuo) tiesiog nori grąžinti prekę, tai gali padaryti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. Tokiu atveju Pardavėjas Pirkėjui grąžins pinigus (įskaitant prekės pristatymo išlaidas) per 14 d. nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Jei norite pasirinkti kitą produktą, turite grąžinti pirmąjį ir užsisakyti naują prekę.

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas ar Pardavėjo atstovas nepriima daikto grąžinimui.

Keičiamos arba Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

- Prekės nebuvo naudojamos.

- Prekės nebuvo sugadintos.

- Kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje.

- Nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės ir kt.).

- Grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.

Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Jūsų gražinamos prekės yra pristatomos į sandėlį, kur įvertinama, ar prekės buvo grąžintos laikantis aukščiau nurodytų sąlygų.

Prekės Pardavėjui grąžinamos Pirkėjo sąskaita, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai Pardavėjas neturi analogiškos prekės, Pardavėjas Pirkėjui grąžins už prekę sumokėtus pinigus.

Pirkėjas norėdamas grąžinti, keisti prekę, užpildo Prekių grąžinimo- keitimo dokumentą. Dėl šio dokumento kreipkitės į Pardavėją ir jį pateiksime el. paštu.

Kada prekės nekeičiamos ir negrąžinamos?

Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.